Plaatsing en inbedrijfstelling

De installatie en inbedrijfstelling worden uitgevoerd door loodgieters- enverwarmingsmonteurs bij u in de buurt. Wij willen een lokale service bieden van professionals in uw buurt. Zij zijn specialisten op hun gebied. Bovendien zijn ze goedgekeurd door Hydrokube. Dit vertelt u dat ze goed zijn opgeleid in de producten en de plaatsing van de Hydrokube. Ze groeien voortdurend en zijn over het hele land verspreid, zodat ze dicht bij u in de buurt zijn. Het is ook mogelijk om uw eigen loodgieter en verwarmingsinstallateur aan te bieden. Wij eisen dat zij een opleiding volgen voordat zij als installateur kunnen worden erkend.

Wij kunnen u helpen een dealer in uw buurt te vinden. Ook voor vragen over installatie en inbedrijfstelling kunt u altijd contact met ons opnemen.

CO2 Fles vervanging

Uw installateur kan u helpen en de vervanging van CO2-fles efficiënt en veilig beheren. Hij zal ook de kwaliteit van het water kunnen controleren om de instellingen zo nodig bij te stellen. Bij een Hydrokube gebeurt dit met een pH-meter (meer details in FAQ’s: “Verband tussen hardheid en kalkaanslag”)

Aarzel niet om met hem te praten tijdens de installatie of om contact met ons op te nemen.

Naast installatie en inbedrijfstelling kunnen wij een service- en onderhoudsdienst aanbieden (controle van de installatie en vervanging van CO2-flessen).

Onderhoud

In tegenstelling tot een zoutwaterontharder heeft de Hydrokube geen specifiek onderhoud nodig. Dit zal ervoor zorgen dat u veel geld bespaart.

Het minimale onderhoud van de Hydrokube, dat u zelf kunt doen, is het vervangen van de CO2-fles. Daartoe is het voldoende het CO2-gehalte in de fles te controleren na het verbruik van 100 m3 water (d.w.z. ongeveer het gemiddelde verbruik van een huishouden van vier personen gedurende een jaar). Hiervoor geeft de wijzerplaat op de CO2-regelaar en het dichtst bij de cilinder u een goede, duidelijke en directe aanwijzing. Bovendien vindt u uitleg in uw gebruikershandleiding.

Vragen

Hebt u vragen over onze producten en diensten? Neem contact op met ons ondersteuningsteam op de volgende gebieden: projectinformatie, technische informatie, after sales service op 010/80.20.99.

Ons Contact Center is telefonisch bereikbaar van maandag tot vrijdag van 17.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 12.00 uur.

Waarom Hydrokube?

Of het nu gaat om lagere energierekeningen, efficiëntere apparaten of beter smakend water, u zult verbaasd zijn op hoeveel manieren een Hydrokube systeem uw leven kan verbeteren.